Friday, 20 February 2015

مزایای پیامک در قطار ، راه آهن و سیستم ریلی


مزایای پیامک در قطار ، راه آهن و سیستم ریلی

 

امروزه با گسترش فناوری و با توسعه ابزارهای نوین ارتباطی شیوه های مدیریتی نیز دچار تغییر و تحول شده است.عدم تطابق ارگان ها و موسسات با این تغییرات و بسنده کردن به شیوه های سنتی به معنای کاهش رضایت مشتری و از دست دادن بخشی از بازار هدف خواهد بود. سیستم مسافرت ریلی و قطار نیز از این قائده مستثنی نیست.هر ساله بخش قابل توجهی از سفرهای بین شهری از طریق قطار صورت می گیرد و بخش عظیمی از مردم با سیستم ریلی و مسافرت از طریق قطار سر و کار دارند.از این روی توجه به افزایش کیفی خدمات و کاهش مشکلات قطار ها می تواند یکی از اولویت های اصلی در سیستم حمل و نقل کشور باشد. بهره گیری از پنل پیامک در سیستم حمل و نقل ریلی کشور می تواند تحولی عظیم را به همراه داشته باشد و آغازگر فصل نوین و درخشانی در ارتقا خدمات حمل و نقل باشد. در ادامه این مقاله به بررسی کارکردهای پنل پیامک در سیستم ریلی کشور می پردازیم.


رزرو پیامکی بلیط


امروزه تعداد زیادی از موسسات حمل نقل جاده ای از پنل پیامک به منظور رزرو بلیط استفاده می کنند و از خدمات آن رضایت کامل دارند.در این سیستم دیگر به اینترنت نیازی نیست.معضل رزرو اینترنتی بلیط عدم دسترسی همیشگی به اینترنت می باشد,بخصوص برای مسافرین که گاه به دلیل آنکه از خانه خود دور هستند و در راه هستند دسترسی به اینترنت دشوار می نماید.در مقابل سامانه رزرو پنل پیامکی همواره و تنها با داشتن یک تلففن همراه در اختیار فرد هست و میتواند در هر لحظه و هر مکانی به سهولت بلیط خود را رزرو کند.علاوه بر این این سامانه بر خلاف رزرو اینترنتی برای مشتری بدون هزینه است و دیگر نیازی به صرف هزینه و وبگردی برای رزرو بلیط ندارد.همچنین ضریب امنیتی سامانه رزرو پیامکی از سامانه اینترنتی بسیار بالاتر استو امکان هک و نفوذ به شبکه وجود ندارد.

اگر می خواهید مدت زمان رزرو بلیط را کاهش دهید و سیستمی مطمئن,ساده و فراگیر را در اختیار مشتریان قرار دهید,ما به شما سامانه رزرو پیامکی بلیط قطار را توصیه می کنیم.

ارتباط پیامکی


حرکت قطار ها مقررات و قوانین خاص و منحصر به فردی دارد.بر خلاف سیستم حمل و نقل جاده ای,یک قطار به ندرت می تواند برای مسافرین خود صبر کند!از این رو به موقع رسیدن بسیار ضروری است.شما می توانید تاریخ و زمان حرکت قطار را به مشتری یادآوری کنید,همچنین زمان توقف بین مسیر نیز  می توانید مدت زمان توقف را برای مسافر ارسال کنید.همچنین مسافر می تواند از طریق سامانه پیامکی در طول مسیر با شما در تعامل باشد.برای نمونه مسافر می تواند مشکلات حین سفر را در سامانه پیشنهادات و انتقادات پیامکی ثبت کند.این کار موجب می شود تا شما قادر باشید تا با تحلیل نظرات و انتقادات در بلند مدت,نواقص و کاستی های سیستم ریلی کشور را مرتفع کنید.می توانید مدت زمان باقی مانده تا رسیدن به سفر,نکات ایمنی,اطلاعات سفر و...را نیز به مسافران ارسال کنید.با استفاده از سامانه پیامک می توانید از نظرات و پیشنهادات مسافران به عنوان داده هایی معتبر در جهت پژوهش های کلان و ارتقا سیستم حمل و نقل بهره ببرید.مزیت استفاده از سامانه پیامکی به عنوان صندوق پیشنهادات و انتقادات آنست که مسافر در حین تجربه استفاده از قطار نقاط ضعف و قوت سیستم ریلی را به سامانه ارسال می کند,می توان سامانه را به گونه ای ایجاد کرد که برای بخش های مختلف یک صندوق ویژه و مجزا اختصاص داد.مثلا برای مشکلات مربوط به تاخیر در حرکت,مشکل سرویس دهی در قطار و...یک بخش ارائه می شود.سپس می توان در بازه زمانی بلند مدت به تجزیه و تحلیل داده ها پرداخت و در جهت پیشرفت و کاهش مشکلات دست به اقدام های عملی زد.استفاده از پنل پیامک در سیستم حمل و نقل ریلی موجب تسهیل کار کارکنان,صرفه جویی در وقت و افزایش رضایت مسافرین خواهد شد,همچنین پنل پیامک می تواند به عنوان ابزاری معتبر و قابل اطمینان در جهت پژوهش و تحقیق به کار گرفته شود به طوریکه نقاط ضعف و قوت بخش های مختلف به درستی ارزیابی شود و اقدام های لازم در جهت بهبود وضعیت حمل و نقل ریلی صورت گیرد. پنل پیامک رادین به عنوان یک شرکت توانمند و متخصص در ارائه خدمات پیامکی انتخابی مناسب در این راه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای پیامک در قطار ، راه آهن و سیستم ریلی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment