Saturday 28 February 2015

بازاریابی پیامکی برای پیتزا فروشیها


بازاریابی پیامکی برای پیتزا فروشیها


یکی از بزرگترین افتخارات ما همکاری با پیتزا فروشی ها است، زیرا که از جمله بزرگترین کسب و کارهایی به شمار میآیند که متعلق به خانوادهها میباشند. کلیه افرادی که تا کنون با آنها کار کردهایم، به دنبال ایدههای جدید برای جذب مشتریان و بهبود کسب و کار خود به شیوهای درست و صادقانه هستند. به عنوان یکی از ارائه کنندگان بازاریابی پیامکی، صداقت و شفافیت، مهمترین نگرانی و تمرکز ما است و این تنها چیزی است که باعث رضایت و خوشنودی مشتریان ما میشود.



اگر شما صاحب یک پیتزا فروشی هستید که مایل به استفاده از بازاریابی پیامکی برای بهبود کسب وکار خود هستید در اینجا چندین ایده مؤثر وجود دارد که میتوانید با آنها شروع کنید:

با گرفتن کد اشتراک از پیتزا فروشی ما، یک تیکه پیتزای رایگان دریافت کنید


این ایده بسیار خوبی برای جذب مشتری است. با رائه یک تیکه پیتزای رایگان افراد را تشویق کنید که به جمع مشتریان شما بپیوندند و کد اشتراک دریافت کنند.

با خرید یک پیتزای بزرگ، یک سفارش رایگان از منوی ویژه دریافت کنید


بر اساس تجربهای که تا کنون از کاربران به دست آمده است، اکثر مشتریان پیتزای کوچک سفارش میدهند. این میتواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد که با خرید یک پیتزای بزرگ، مشتری بتواند یک سفارش رایگان، از منوی ویژه داشته باشد. بدین ترتیب نه تنها مشتریان تشویق میشوند که پیتزای بزرگ سفارش دهند، بلکه مقدار بسیار کمی از سود شما کاسته خواهد شد.

پذیرفتن سفارش برای مناسبتهای مهم آتی


اگر شما به عنوان یک پیتزا فروشی میتوانید پاسخگوی تقاضای کاربرانی که قصد دارند برای روزهای تعطیل، مناسبات و یا رویدادهای مهم (برای مثال : مسابقات فوتبال و ...) پیتزا سفارش دهند، باشید با پذیرش سفارش آنها میتوانید به سود و فروش بسیار عالی دست پیدا کنید. به جای اینکه زمان زیادی برای سفارش پیتزا از طریق تلفن همراه صرف شود، میتوانید مشتریان خود را تشویق کنید که پیتزای خود را از قبل برای مناسبات ویژه سفارش دهند و همچنین در قبال سفارش خود تخفیف بگیرند.

روز تولد خود پیتزای رایگان دریافت کنید:


بعضی اوقات مشتریان دوست دارند که در ازای خرید خود جایزه دریافت کنند. با استفاده از پیام تبریک تولد، میتوانید به مشتریان خود تخفیف خاص پیشنهاد دهید. برای مثال میتوانید یک پیتزای رایگان به آنها هدیه دهید تا روز تولدشان را در پیتزا فروشی شما جشن بگیرند.

اکنون برای کار با یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی پیامکی آماده اید؟ با ما تماس بگیرید

بازاریابی پیامکی برای پیتزا فروشیها




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment