Wednesday 25 February 2015

کاربردها و مزایای پیامک در لباس فروشی ها


کاربردها و مزایای پیامک در لباس فروشی ها


در مراکز لباس فروش برخی از زمان ها و مناسبت ها اهمیت بیشتری دارند و میزان فروش در این بازه های زمانی بیشتر است.برای نمونه روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز یکی از پرفروش ترین دوره ها در لباس فروشی ها شناخته می شود. چگونه می توان میزان فروش خود را در دوره های پررونق خرید لباس افزایش داد و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داد؟ همچنین چگونه می توان در زمان رکود بازار که کمترین میل به خرید وجود دارد همچنان میزان فروش خود را بالا نگه داشت و تحت تاثیر رکود قرار نگرفت؟ استفاده از پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر در لباس فروشی هاست.شما می توانید با نصب پنل پیامک و بهره گیری از مشاوره های تخصصی یک موسسه مجرب در کسب و کار خود در میان بهترین ها باشید.در ادامه این مقاله خواهیم دید که استفاده از پنل پیامک چگونه می تواند به افزایش اعتبار شما و کسب درآمد بیشتر کمک کند.


مرکز خود را معرفی کنید


همان طور که گفتیم جذب مشتری در برخی زمان های خاص حیاتی تر به شمار می رود.در مناسبت های خاص تبلیغات موثر می تواند ضامن درآمد چند برابری شما نسبت به سایر ماه ها باشد.ما به شما کمک خواهیم کرد تا در بازه های زمانی خاص مشتری خود را متناسب با نوع اجناس شناسایی کنید و با تبلیغات موثر افراد زیادی را به خرید ترغیب کنید.یکی از مزایای تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی امکان شناسایی مشتریان است.بدین معنا که تبلیغات شما رندوم نخواهد بود بلکه ما متناسب با نوع کسب و کار شما بازار هدف را تعیین می کنیم.برای نمونه اگر شما صاحب مانتو فروشی یا فروش لباس های زنانه هستید ما فروشگاه شما را تنها برای بانوان تبلیغ خواهیم کرد.این شیوه تبلیغ موجب خواهد شد تا جذب مشتری به موثرترین شکل ممکن صورت گیرد.

کوپن تخفیف


یکی دیگر از راه های ترغیبی ارسال کوپن های تخفیف دربازه های زمانی مشخص است.با پنل اس ام اس می توانید از طریق پیامک کوپن تخفیف به افراد ارسال کنید و به آنها اعلام کنید که در صورت خرید تا تاریخ خاص  می توانند از تخفیف ذکر شده استفاده کنند.این نوع تبلیغات بر خلاف شیوه قبلی بیشتر برای زمان های رکود و بازه هایی که در آن خرید کمتر است کاربرد دارد.ارسال کوپن های تخفیف مشتری را ترغیب خواهد کرد تا با استفاده از تخفیف ارائه شده خرید مورد نظر خود را انجام دهد.

سامانه پیامکی و جذب مشتری


شما می توانید با خرید سامانه پیامکی به گسترش دیتابیس خود کمک کنید و مشتری بیشتری جذب کنید.در این روش شما به مشتریان پیشنهاد می دهید که با معرفی فردی به سامانه و خرید وی از فروشگاه از تخفیف ویژه بهره مند شوند.بدین ترتیب شما می توانید بانک اطلاعاتی خود را برای تبلیغات موثرتر توسعه دهید و از طریق خود مشتریان به جذب مشتری بپردازید.شما همچنین می توانید با نصب سامانه پیامکی به مشتری امکان تعامل بیشتری دهید.برای نمونه می توانید لیست لباس های جدید,لباس های موجود,قیمت ها و..را قرار دهید و مشتری به سادگی از طریق تلفن همراه خود اطلاعات لازم را استعلام کند.

نظرسنجی


شما می توانید از مشتریان خود بخواهید تا با شرکت در نظرسنجی پیامکی شما نظر خود در مورد البسه مورد علاقه خود را اعلام کنند.این روش علاوه بر اینکه یک تبلیغ غیرمستقیم محسوب می شود موجب می شود تا از علایق مشتریان مطلع باشید و متناسب با نیاز بازار اقدام به خرید اجناس کنید. استفاده از پیامک در لباس فروشی ها به شما کمک می کند تا تعامل خود را با مشتریان بهبود دهید,در جریان نیازهای بازار باشید,تعداد مشتریان خود را در دوران رونق دوچندان کنید و مشتریان خود را در دوران رکود حفظ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

کاربردها و مزایای پیامک در لباس فروشی ها




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment