Friday, 20 February 2015

کاربردها و مزایای پیامک در خشک شویی ها


کاربردها و مزایای پیامک در خشک شویی ها



توفیق در کسب و کار نیازمند تبلیغات موثر و هوشمند و برند سازی است.در واقع شما باید قادر باشید تا با اجرای طرح های مبتکرانه و خلاقانه خدمات خود را از سایر رقبا متمایز سازید,به گونه ای که نام برند شما در ذهن مشتریان هدف ثبت گردیده و نسبت به سایر رقبا مشتری بیشتری را جلب کنید.از سوی دیگر,برخی از کسب و کارها که مشتریان آن عامه مردم هستند به تبلیغات بیشتری نیاز دارند.تبلیغات در صورتی که درست انتخاب شود به معنای یک سرمایه گذاری سودآور است که طی مدت کوتاهی بازگشت سرمایه و سود خواهد داشت.رونق کار در خشک شویی ها نیز از این قائده مستثنی نیست.اگر می خواهید مشتری بیشتری جذب کنید,اگر می خواهید افراد بیشتری را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید,ناگریز می بایست قابلیت های نوینی در اختیار مشتری قرار دهید و البته این قابلیت ها را نیز به بازار هدف خود معرفی کنید.یکی از خلاقانه ترین و موثرترین روش ها در جذب مشتری در خشکشویی ها استفاده از پنل پیامک و تبلیغاتی پیامکی است.در ادامه این مقاله به کاربردهای پیامک در خشکشویی ها می پردازیم.


تبلیغ کنید


برخی از افراد مشتریان ثابت خشک شویی ها هستند و برای شست و شوی لباس ها ترجیح می دهند به خشک شویی ها مراجعه کنند.برای جذب این دسته از افراد لازم است تا خشکشویی خود را به آنها معرفی کنید تا از کسب و کار شما آگاه شوند.تبلیغات پیامکی به شما این امکان جالب را ارائه می کند تا بر اساس مناطق برای افراد پیام تبلیغاتی بفرستید.این بدان معناست که شما می توانید خشکشویی خود را برای افرادی که در نزدیکی محل خشکشویی سکونت دارند تبلیغ کنید.امکانی که در تبلیغاتی اینترنتی به هیچ وجه وجود ندارد.از سوی دیگر تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای محلی به دلیل عدم کارآیی توصیه نمی شود.

تبلیغات پیامکی از تبلیغات کاغذی نیز موثرتر واقع می شود.درست است که با تبلیغات کاغذی می توان برای هر خانه و ساختمانی تبلیغ کسب و کار خود را انجام داد اما تبلیغات پیامکی به دلیل ارسال آن به یکی از خصوصی ترین ابزارهای هر فرد بسیار موثرتر است.بسیاری از افراد به تبلیغات کاغذی(به دلیل وفور آنها)توجه نمی کنند و آنها را آزار دهنده تلقی می کنند.

افراد جدیدی را علاقه مند کنید


برخی دیگر از افراد اصولا ترجیح می دهند تا به جای حضور در خشکشویی ها,خودشان شست و شو و اتوکشی لباس ها را بر عهده بگیرند.نوع دیگر تبلیغات پیامکی ذائقه سازی و تشویق افراد برای استفاده از خدمات خشکشویی هاست.می توانید در تبلیغات پیامکی برای افراد تخفیف ویژه ای قرار دهید.برای نمونه در پیامک ها اعلام کنید که برای هر 20 هزار تومن استفاده از خدمات خشکشویی,دو هزار تومن خدمات رایگان ارائه خواهد شد.و یا می توانید با فرستادن کد های تخفیف به افراد اعلام کنید که در صورت همراه داشتن پیامک تا تاریخ معینی می توانند از تخفیف برخوردار شوند.این نوع تبلیغات موجب خواهد شد تا افراد جدیدی به استفاده از خدمات شما علاقه پیدا کنند.

ارتباط با مشتری


کاربرد دیگر پیامک امکان ارتباط و تعامل با مشتری است.می توانید هناگم اتمام کار به مشتری پیام دهید که لباس هایشان آماده تحویل است.این کار باعث می شود تا مشتریان احساس خوشایندی نسبت به مسئولیت پذیری و دقت کار شما داشته باشند و دفعات بعدی نیز مجددا به شما مراجعه کنند. همان طور که بررسی کردیم,کاربرد پیامک در خشکشویی ها در دو بخش تبلیغات و افزایش مشتری مداری مشاهده می شود. اگر تمایل دارید تا  سهم بیشتری از مشتریان را به خود اختصاص دهید,به کسب و کار خود اعتبار بخشید و وفاداری مشتریان به خشک شویی خود را افزایش دهید پنل پیامک گزینه مناسب شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در خشک شویی ها




,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment