Friday, 20 February 2015

کاربردها و مزایای پیامک در مراکز تفریحی


کاربردها و مزایای پیامک در مراکز تفریحی



در روزگار ما بخش قابل توجهی از اوقات افراد به کسب و کار می گذرد.توسعه شهرنشینی,حجم بالای کار در طول هفته,اشتغال ذهنی و جسمی افراد همه از جمله مواردی است که متعاقبا نیاز افراد به تفریح و فراغت  از کارهای روزمره را افزایش داده.بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا آخر هفته و اوقات تعطیلی خود را برای تمدد اعصاب و لذت بردن در کنار خانواده انتخاب کنند.از این رو میل افراد به یافتن مراکز تفریحی سرگرم کننده که لحظات خوشی را برای آنها فراهم می کند رو به افزایش است.خانواده ها در جستجوی یافتن مکانی مفرح,با امکانات و البته مقرون به صرفه هستند.پنل پیامک راهی  برای معرفی کردن کسب و کار و افزایش جذابیت مرکز تفریحی شماست.استفاده از پنل پیامک به شما کمک می کند تا در رقابت با سایر مراکز تفریحی بیشترین سهم از بازار را داشته باشید.در ادامه به برخی از کاربردهای عملی پنل پیامک در مراکز تفریحی می پردازیم.


جذب مشتری با تبلیغات هوشمند


آنچه که بازدهی تبلیغات را تعیین می کند نه حجم تبلیغات بلکه تاثیر تبلیغات است.چه بسا تبلیغات کمتر اما هوشمندانه تر درآمد بیشتری را برای شما به همراه دارد.در صورت رعایت چهارچوب های تعیین کننده و برخی از عناصر هوشمندانه,پنل پیامک ابزاری شگفت انگیزی در جهت جذب مشتری بیشتر است.یکی از راه های تبلیغاتی پیامکی تاثیر گذار ارائه کوپن تخفیف است:

کوپن های تخفیف


قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا یکی از ملاک های اصلی خانواده ها برای انتخاب مراکز تفریحی است.مطمئنا امکان استفاده از تخفیف در مراکز تفریحی پیشنهاد وسوسه انگیزی برای افراد خواهد بود.شما می توانید از طریق ارسال پیامک های تخفیف در اوقات معین مشتری بیشتری جذب کنید.ارسال پیامک می تواند بر اساس منطقه و جنسیت صورت گیرد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.برای اثرگذاری بیشتر توصیه می شود تا برای کوپن های تخفیف مدت زمان استفاده محدودی قرار دهید تا دریافت کننده پیامک برای استفاده از تخفیف مصمم تر شود.

مشارکت مشتری و کسب درآمد


توسعه فناوری و گسترش استفاده از ابزارهای ارتباطی موجب شده تا مشاغل خدماتی به تدریج از وضعیت یک طرفه خارج شوند و تعامل با مشتری(interaction) بیشتر و بیشتر شود.بدیهی است که افزایش تعامل با مشتری موجب افزایش محبوبیت مرکز تفریحی و جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

شما می توانید از طریق پنل پیامک,بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف تعامل دوجانبه خود را با مشتری افزایش دهید.برای نمونه می توانید با ایجاد یک مسابقه پیامکی میان افراد و دعوت از آنها برای شرکت در مسابقه,مرکز تفریحی خود را به طور گسترده معرفی کنید و بر اعتبار کار خود بیافزایید.می توانید برای برنده مسابقه جایزه بلیط ورودی رایگان قرار دهید.این کار سبب می شود تا افراد پس از مشارکت,چه بازنده و چه برنده مسابقه باشند ,به بازدید از مرکز شما برای گذراندن اوقات فراغت خود ترغیب شوند.در واقع برنده اصلی این مسابقه شما خواهید بود. همان طور که دیدیم با استفاده از پنل پیامک می توان درآمد های مراکز تفریحی را در کوتاه مدت,با استفاده از ارسال پیامک در زمان های خاص و محدود, و در بلند مدت,با درگیر کردن افراد در کسب و کار و ارتقا تعامل,افزایش داد. البته بهره گیری از تمام ظرفیت های پیامک در افزایش درآمد یک تخصص و یک استراتژی تمام عیار است که در دسترس و توان همگان نیست. اگر به دنبال  یافتن راهی مطمئن برای بازاریابی بهتر, جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بالاتر هستید,پیشنهاد ما به شما پنل پیامک رادین است.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در مراکز تفریحی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment